BIEGUN PÓŁNOCNY, BULULA, LULA I SPÓŁKA, BIEGUN POŁUDNIOWY

czwartek, 6 października 2011

nośnik

Jeśli tylko Lula nie chodzi do przedszkola, bo tam jak wiadomo dzieci zrobią wszystko, żeby ubrania w których wychodzą rano z domu nie przypominały tego czym były o świcie i nie jeździ w odwiedziny do "teściowej", która już w drzwiach trzyma zestaw ubrań dla Nadii dobrany wg własnego gustu (po powrocie córki w "nowym ubranku" zawsze mam wrażenie, że to nie moje dziecko...) testujemy ubranka BULULI. Nadia zawsze dostaje ekstra zestaw na cele poznawcze. Tylko w taki sposób można się w 100% upewnić jaką trwałość ma materiał, jak fason dostosowuje się do hiperaktywności dziecka, czy zestawienie kolorystyczne się sprawdza w realu itp. Póki co przetestowałyśmy dwie bluzy i leginsy, co udało się uwiecznić na zdjęciach i tych zrobionych normalnym aparatem jak i telefonem komórkowym, gdy mama z zakręcenia zapomina, że jest co sfotografować i nie targa ze sobą sprzętu.













p.s.  Buty teściowa (choć to i tak super wybór jak na jej możliwości), skarpetki Nadia, ku mojej rozpaczy, dobiera sama

5 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

Jezu jaki cudny skrzat! :D ♥

nasza szafa pisze...

ja chcę takie ubranka dla mojej Matyldy, jak je mogę zdobyć?

Unknown pisze...

bluza marzenie :) legginsy oszałamiające :)) buty ... sportowe :)

Veratoja na biegunach pisze...

nasza szafo,
Jeśli jesteś z Poznania to ubranka zdobędziesz w sklepie XOXO jeśli nie, wystarczy do mnie napisać np. na adres bulula.pracownia@gmail.com
sprecyzować, które ubranka Cię interesują i jaki rozmiar potrzebujesz. Nic prostszego:) Zapraszam!!!!

fafarafa pisze...

ubranka ok, ale nie rozumiem o co biega z butami? przecież skoro Ci się nie podobają nie musisz ich ubierać córce? chyba nie ma tylko jednej pary butów?:)